Әдемі аяқ әр әйелдің арманы

Денеге тырысып тұратын киімдер мен өкшесі биік аяқ киімдер. Бұлардың салдарынан аяғымыз «көңілсіз ән» салады-ақ. Демек өзіміз балтырымыздың ісініп, шаршап-шалдығуына себепкер боламыз.
Аяғымыздың аяқ алысы денсаулығымыздың қай деңгейде екенін айғақтайды. Неліктен аяқ ағзаның басты барометрі саналады? Өйткені ағзаға артылған күшті аяқ атқарады. Адам баласы күніне 6000-8000 қадам жасайды.
Аяғың ісінге тамырлар одырайып кетеді. Аяқта сезілген ауыртпалықтың салдарынан зат алмасу процесі, жүйке жүйесінің қызметі бұзылады.
Қауіпті саналатын қант диабеті аяқтың жиі ісінуінен болады. Оған қандағы қант мөлшерінің ұлғаю себеп болады екен. Алғы белгілері аяқтың қақсауы, құрысып тысыруы, әлсіздік, терінің құрғап кетуі.
Нерв жүйесінің тозуынан аяқ ісініп-қабынып, құрғап, тітіркеніп, қабыршықтанып түлеп, қышиды. Кейбіреулер түн баласы ұйқы да көрмей қиналады.
Бұндай жағдайға түспеу үшін-денеге күш түсіретін ауыр жұмыстан барынша қашқақпау керек. Есіңде болсын, орындықта отырғанда аяғыңды бір-біріне айқастырма (аяқтың үстіне аяғыңды қойма), тым төмен орындыққа отырма, гормоналды кантрацептивті ішпе. Ыстық монша, сауна, ашық аспанда күнге қыздырынудан сақтан. Аяқ киімінің өкшесі 6 см-ден биік болмасын. Массажға әсіресе, антицеллюлитке қарсы сылаудан аулақ бол.
Дұрыс уақытылы тамақтан. Көкөніс пен жемісті көп жеңіз. Әлбетте толысуыңа жол берме. Артық салмақ көптеген індеттің бастамасы деп есептелінеді. Әркез қимылдау тырысыңыз, жаяу жүр. Мүмкіндігінің болса аэробика, фитнеспен айланыс, әсіресе суға түс, бір мезгіл велосипед тебуді дағдыға айналдырыңыз. Кешқұрым аяқты салқын сумен жуыңыз.

Дайындаған: LOLA. (бұрынғы arshat.kz/arular сайтынан)

Categories: Денсаулық
Tags: аяқ

Comments

  1. Лилу
    Лилу 14 Наурыз, 2011, 14:42

    Тым көп шектеулер сияқты. Негізі «Әдемілік – құрбандықты талап етеді» дейді ғой. Сондықтан аз да болса әдемілікке үлес қосып отыру керек сияқты. ))

    Reply this comment
  2. Ай
    Ай 17 Наурыз, 2011, 10:36

    Ал аяк октаудай болмаса ше?..

    Reply this comment
  3. эльмира т
    эльмира т 14 Маусым, 2011, 15:23

    мунын баріне уакыт керекко, сонда баска жумысты ким жасайд

    Reply this comment
  4. ӘЙГЕРИМ
    ӘЙГЕРИМ 24 Шілде, 2014, 12:32

    Салем! Керемет усыныс, Арине денсаулык керек адамга баринеде улгеруге болады. Тек уакытты унемдеу керек. Фитнеске ары кетсе 20 мин озиде жетеди. Мен жумсы истим, жумыстан 6 шыгам одан кейн уй тирлиги битирип жарты сагатка фитнес клубка барам сонын ози улкен женилдик акеледи бойын сергеп демалып калам!!!!;; Денсаулык 1 байлык.

    Reply this comment

Write a Comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*